goodbye 2010

and thanks for the memories!


har haft en liten bloggpaus som kanske har märkts, och funderar på att kanske ta en ännu längre. även fast ja liksom sitter vid datan så blire som aldrig av att blogga. hur som helst, så har de hänt en hel del. de har vari julafton å mellandags rea osv, men ids barra int dra upp allt sånt. är iaf nöjd över migg jullov, mina julklappar och allt som hänt. har dock varit ett rätt så dött lov, kommer ihåg förre jullovet tror ja. då vare typ lokalfest varenda jävla helg. dock så äre bara 1 vecka kvar av detta måndads långa lov, som har varit väl behövande. men ska bli skönt att få in lite rutiner igen. sen har jag ju också gått och träffat the perfect duuuude, han är helt utom alla gränser och som har verkar så är han precis som alla tjejer bara kan drömma om att ha. ca 59 dagar kvar tills han kommer hem dock, men de äre värt tror jag.

imorn äre iaf nyår, och jag ser verkligen fram emot de. mina senaste nyårs firanden har ej varit så bra, vilket ja tror beor på att ja haft så stora förväntningar å sen skiter sig bara allt. dock nu så har ja som inga förväntingar, mer utav go with the flow å se hur de blir. har dock int riktigt besämt mig för va ja ska ha på mig heller.. blir nog en stressig morgondag och ändå är ja uppe nu?! fan.
jag tänker inte skriva nå nyårs planer här utan man vet aldrig vad som händer förens efteråt så, we'll se!

The worst part of life is waiting; the best part of life is having someone worth waiting for!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback