i ain't waiting a lifetime for you

sitter hos linda & simone och dom är så sööööta. måste få mig på andra tankar än den här skiten. jag orkar inte med detta, jag tapar out mig själv nu. älska en person som inte älskar en tillbaka, finns det värre?
första gången man har en underbar känslan på ett rätt så bra tag, men ändå så är de bara en själv som blir sårad, och en själv som bryr sig. nu är det som det är, och vad ska man göra. hoppas på de bästa.
ikväll blire mys på lyckogränd 303, & imorn klass parteeeey gaaalet mycke de ska spåra. tacka fan för de, efter sånt här behövs det. nu är jag desutom svart hårig?-.- typ, eller sku bli mörkbrun men vad som hände där går ja int in på. kommer bild senare ikv:D





back to this!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback