i got it bad and that ain't good




sitter i lägenheten jusst nu, mamsen & papsen skjutsade hit mig ikv så for vi och handlade också. 6 påsar med mat, fyfan nu kan ja börja leva igen! sen så fick ja med mig mina ikea saker mamsen köpt åt mig, sen då dom var här så beställde vi pizza & planerade renoveringen av min lägenhet ( TAGGA! ) nu väntar jag på emma & mallan som ska komma hit, vi ska göra pepparkakor med glasyr på, hihi. sen imorgon blire stiga upp lite tidigare och göra sig iordning för då blire gå i ett lucia tåg med mina snygga frisörbrudar, kan bli mycket spännande!

desutom så tog JAG det lungt igår. en lördag... vad hände? folk tror ärligen att jag slagit i huvet RIKTIGT HÅRT. meeeen meeeen, jag är rätt bra så :-D
fyfan, vad mitt liv har gått åt helvete senaste tid. dra åt helvette alltså, men nu är det nog med sånt. och med kärlek och all skit. visst man kanske glider till skellefteå där man inte vet vem man ska umgås med osv med tanke på att man inte vet något om någon. men sånt tar inte lång tid. speciellt där en ser ut som ett hej kom & hjälp mig så förstår jag inte ens vad jag kämpar för. ne huvva, nu lägger jag ner kärleksskiten.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback