keep calm

then party hard!

sitter just i soffan, nyvaken & svin trött... även fast jag och emmser inte alls var uppe så sent. ikväll smäller de! jag och jens satt och tagga hela välgen hem från skellefteå igår så ikväll då jävlar! och tiquilla race med body shots maybe? fast då till de vafan man ska ha på sig....... känns som jag har glömt ALLT i skellefteå... fuck my life helt enkelt! aja, det löser sig! ikväll köööör vi, här är "planen" fööörst, gör ja mig iordning lite sen glider jag till Patricia i Boden där vi fixxar oss, seeen kanske lite förfest där? seeen bär de av till danne som bor mitt i stan & FÖRHOPPNINGSVIS har dunken mitt namn på sig! å diiit kommere jeeete mycke folk, detta kommer bli super kul!
ttyl


get drunk! get stupid! get laid!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback