min första kärlek

okeyyy, min första kärlek var Lucas Degerman, jag var 13 år skulle fylla 14. och han var ett år äldre, vi gick på samma skola. & jag var en liten blond fjorre, som de igentligen bara var meningen han skulle pumpa sedan dumpa. och lilla jag var desutom viiirgggiiiin. men så blev det inte, alla sa till mig att han bara skulle göra så men "kärleken är blind" så jag ville inte lyssna. hursom helst så efter en tid blev vi tsm å höll ihop i ett & ett halvt år & han med och göra jävlart allt, vi skulle till&med till grekland som dock blev inställd pga vi gjorde slut.. han är min första riktiga kärlek & de är jag extremt stolt & nöjd över. han är världens finaste kille fortfarande, ( även fast vi rätt så nyligt blitt vänner ingen, eller för ett rätt bra tag sen ) speciellt när man vet sinnesjukt mycke saker om han, & hans familj är sinnesjukt awesome också! det var iaf min första kärlek, & Lucas om du läser de här, så är jag sjukt nöjd att det var du & ingen annan! tack för den tiden & för att du visat vad kärlek igentligen var! :-)
men det värsta är att än idag då man träffar killar så kan man jämnföra dom med honom, med tanke på att "först är alltid rätt". men men :-D

( kan lägga upp nån bild på pojken imorn, har ny darra )

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback