mina föräldrar

min pappa heter micke & min mamma heter susanne, mamsen bor i luleå & min pappa bor i kusån i boden.
dom är nog dom bästa föräldrarna som finns & jag älskar dom, även om jag aldrig säger det åt dom. dom ställer verkligen ALLTID upp för mig. jag och min pappa däremot bråkar ofta, ( istort sätt hela tiden ) käftar vi imot varandra för att vi är för lika. men seeeen då han erkänner att han har fel brukar han bjuda på en liten shopping runda. min mamma bor i luleå med min låtsas pappa, där bor också min bror. fast han är ju i kusån också. min mamma är 40 år & min pappa är typ mellan 43 - 45. vet ej säkert.. hehe. gamfolket! min mamma och pappa har vart tsm sen doms unga dar, sedan år 2002 så bestämde dom för att gifta sig, så jag stod ju ut att glida runt i en klänning där jag ej kunde andas, sitta, eller äta i.. dock så skilldes dom två månader senare vilket förstörde mig, och jag sov i en låda i typ en vecka...




Jennifer

nå :)



haha kommer ihåg när du berättade att du sov i lådan..hahaha söte!

2010-12-15 17:40:11
URL: http://jjenniferbbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback