presentera mig själv

Jaaa, jag Heter josefine lindholm och är born and raised in kusån ( boden ) där jag bott hela mitt liv, granne med min mormor och morfar också. min mamma bor nu i luleå på hertsön med min låtsas pappa kjell, jag har en storebror som heter emil, och en halvbror som heter robert och en halvsyster som heter lotta. jag går skola i skellefteå på john bauer, frisörlinjen. vilket är great! så bor i en lägenhet här, super nice! jag har spelat handboll länge, vilket jag ångrar som saaatan att jag sluta. min bästa & äldsta barndomsvänn veronika bor också i kusån och har bott där hela sitt liv också. sen heter min bestavänn Camilla och bor i gammelstan. mitt liv är rätt okej iguess, går upp & ner men ska vell inte klaga. vet inte riktigt mer vad jag ska skriva här, men jag gillar bilar, partey, vänner & snyggt folk.

that's all for this daaaaaaay


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback