dirty dirty

haha galen kväll igår! meeed EXTREMT rolig faktiskt, det spåra... totally. men de vare värt!
först så gled jag till Patricia och börja göra mig i ordning sen så kom verran, å martin å hans vänner & anni. sen kom linn & natti och då gled vi till danne, och var där ett tag sen kom jim & jens och hämta upp mig så åkte jag till Svea en sväng till Robin å va me han, linus, rami, putte & viktor. super trevligt, å jag träffade linus igår som jag inte har träffat på HUR LÄNGE SOM HELST!!! super kul att han kommit ut nu:-D efter vi va däääär så kom Martin & jeppe och hämta oss så gled vi till danne igeeeen och steeekte, seeen hämta rickard och kabbe mig så åkte vi till korven på sanden och träffa jätte många snyggisar, efter deeee så vänta rickard å kabbe så skjutsa vi hem linus till svea å seeeen gled vi tillbaka till danne där de sedan spåra ur. men såååå jääävla kul! PURE AWESOMNESS!





två bilder sen förfesten, haha sen gick de bara utför! kommer mer bilder på tex bodyshots osv när anni skickat dom!
pusssss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback