as i feel. you feel.

har just kommit till mamsen i lule.
min helg började med i Fredags att Fredde, Anni, Nille & Lunka kom och hämta mig i skeå sen så gled vi till boden.
Gjorde inte mkt mer än så den kvällen. Sedan igår så vare parteeey på hög nivå! Dagen började med att ja klev upp rätt tidigt, sen gled jag och pappa och kollade Handboll. Det vat super kul! Grattis till steg 3 brudar! Efter handbollen så for jag och pappa till Expert i lule & köpte mig en ny telefon. En Sony Ericsson ASPEN. Sjukt nice!

Partey kvällen började med att Fredde hämta mig & Verran i Kusån. Sen gled vi till Matthias i stan där de var fest, mkt trevligt. Sen gled vi på lotus en liten sväng & sen for jag till en snygging och sov. Nu blire jobba matte, kan inte hålla kvar detta IG betyg. så keep it up, de är värt det.. i guess.


Anonym

fjortis

2010-11-14 20:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback