hopeless lovin

Tror detta blir världens längsta blogginläggg....

I fredags så gled jag och papsen till Boden / lule. & amanda då. Fast dom släppte av mig i Gammelstan hos min Camela ♥. Sen var vi där å de var ett jävla kaos ( hon håller på att måla om ). Sen blev de fix sen kom Nille, Fredde & david och hämta oss och skjutsa oss till Dannebebisen, där blev de parteeey å sedaan styrde de mot marcus! sen gick de bara utför...

På lördagen blev de ju Lotus premiär och då tagga vi igång! Först & främst gled ja till Boden, sen kom Camela sen blev de middag hos mormor & morfar så käka vi kalkon. ooo så gott! sen kom thomas & niklas och hämta oss så åkte jag och camilla till Thomas och klippte honom, sedan kom en annan Thomas, Linnea, Amanda & jessie och hämta oss så gled vi till Gustavo på förparteey & sen lotus. Efter lotus så blev de taxi till svea me nå folk, på efterparety hos fredde. var där till 06 på morron -.-' sen kom verran & hennes mamma och hämta oss där! :D

Idag hade vi makeup & frisyrstyling ( vi sku va så olika oss själva som möjligt, som vi aldrig bruka ha håret eller smink annars)























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback