shut up

i wear heels bigger than your dick.

vakna imorse och mådde kasst. men fick sova i nån timma iaf, sen klev ja upp och satte mig med täcket i soffan och drack kaffe & såg nå dåligt tv program. jag & mina extremt sköna bönor har bestämt alla hjärtans dag, vi ska ut & käka tsm sen sitta hemma hos någon & se ett gäng drama filmer så vi får lipa i sinne! haha de låter tragiskt, iknow! men vem fan behöver killar?;)
- okey, sebbe. du kund ha varit ett undantag om du va här då;)

men anyway jag har lekt lite hemma fru idag, och städat, tvättat, pluggat & bakat en kladdkaka till min kära granne! nu sitter jag och vickan i min soffa och chillar, i brist på annat att göra!
ja ska nog ta tag i mitt liv & diska. de behövs...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback