don't worry, everything is going to be amazing!

ÅÅ 2 stycken problem mindre! imorn ska jag gå på stan & köpa ett par nya skor, velar dock om vilka jag ska välja...
sen har jag även klickat hem löshår med syrran! kommer bli super snyggt!:'D nästa vecka är sista veckan i skolan sen blir de praktik i två veckor, det kommer bli så sjukt awesome! första veckan på praktiken kommer och gullrumpisen hem, är ungefär såhÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR jäkla glad över de! + ihelgen blir en nykter helg med plugg och fix i lägenheten. oki, ja är gode skärpt!
emmelie

Jag röstar på dom längst till höger som är typ skinn med mocca tå eller vad det är :) snygga!

2011-02-13 17:34:32
URL: http://emmelieskoog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback