heart of them♔

sitter i soffan & är typ sjuk. vaknade imorse och min röst var borta! haha -.- aja, sedan fick jag reda på att vi bara gick halvdag så ides int gå på skolan & att vi är ledig imorn. skönAST! mår typ allmänt dåligt också, eller de är en svin konstig känsla, bara hel allmänt nere. så ska hem ikväll och va hemma tills lördag morgon då kommer mamma och pappa hit och ska fixa kite i lägenheten. och jag är stressad, över mycke skoljobb osv. och måste välja nå nå extra kurser så man får 100 poäng till.. och göra ikapp matten som jag missade förra året. eller den bit jag inte klarat. jag måste beställa hårförlägningen eftersom mitt hår är avklippt. och klarar ej av att ha såhär kort hår,har ångest i sinne. och skor, jag behöver skor.......
huh. aja, nu har jag iaf diskat och städat undan, kanske blir att åka hem med amanda och andreas förhopningsvis.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback