Killerqueen!

ligger i sängen och chillar efter middagen, huh så gott det var!
idag var de min andra dag på praktiken, gah! de var svin awesome, fyfan vad jag älskar stället & stilen! & dom är världens gulligaste som jobbar där & man känner sig verkligen super välkommen. just love it! sen har dom världens gulligaste vovvar där också. Issa kom till salongen idag så jag klippte och stylade hennes hår! super nice.
nu blire nog iaf att ta tag i mitt liv lite och duscha, och plugga lite! till helgen blire p-artey hos Ante btw! eeeee och nästa vecka då alla andra har lov så praktiserar jag fortfarande, men de är typ mer chill! sen på Torsdag kommer min sköna böna till Sverige, längtar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback