hakuna matata?

har just slagit mig ner i soffan ska hoppa i duschen nu sen ska krypa ner i sängen och föröska mig på att sova!
idag har vart en riktigt spännande dag. började med att jag krigade mig upp 07.30 & gjorde mig redo för skolan. sen gick ja å vickan dit, oså sku vi vara i spegel salen hela dagen. men mitt hår var a big mess! så en super gullig 3a fixade de totally! blev awesome. sen får man vell tona igen på någon vecka, men nu ska ja då slänga in hårförlägning iaf!
efter det så tog jag, linda, andrea, fanny & ebba bussen in till stan & tränande, super skönt!

haha men SEN så tog jag och linda bussen tillbaka och for på frasses...fan! aja, man måst ju få unna sig! efter de så gick vi hem till mig och såg nya oth avsnittet & mean girls 2. haha så jäkla knäpp film. och sen kom sebbe&fredrik och våldgästa. seeeeeeen åkte vi till linda och chilla, och för första gången i vinter så blev jag snöbadad. tack fredrik för de btw!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback