miles can't separate two hearts that really care.

sitter just nu i soffan och slappnar av och ska nog börja läsa på engelskan. har varit en super skön ledig dag. dock lite kallt! tog iaf en sovmorgon till klockan 12, sedan gjorde jag lite engelska och sedan klev jag upp och gjorde go frukost. efter det så gjorde jag matte och gjorde klart en av idrotts uppgifterna. sedan vare bara byta om och på med träningskläderna sen ut och springa i -20 grader! det var faktiskt rätt härligt. Sedan bar det av till ica maxi en sväng. nu är jag hem kommen och har just käktat middag, super gott och välbehövande! på ett tag kommer malin hit, och då blire trix med håret! haha oo så jag gormar. imorn går vi desutom bara halv dag....... och på fredag har vi en lektion.. oo så värt det känns.
josse

att hon har, magi !



jeeevlar va dukti du e gummsi<3

2011-02-16 23:48:24
URL: http://josefinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback