s isaksson - waiting is the hardest part, but you had me at hello


okej. ärligt talat så är du en väldigt awesome person du gör mig lycklig på ett sjukt sätt.
detta är nog desutom första gången jag skriver något sånthär, spec på svenska.
men!
du är bra, på så otroligt många sätt. your like this little piece of heaven. du av någon får allting här i världen att verka väldigt möjligt och det är som att jag aldrig kan få nog av dig, jag är glad att jag fann dig. du får mig på så sinnesjukt bra humör till&med då jag är hungri. du får mig att längta och verkligen hoppas på nånting, även fast man inte ska förvänta sig något och det vet jag men jag vill. du får mig desutom att lita på dig som jag inte litat på någon på ett sådant jäkla långt tag (DON'T SCREW IT UP). jag hatar sättet du säger mitt namn dock för du får de att låta som att hela världen ska gå under i samma jäkla sekund. det förvånar mig att ja ens fortfarande väntar på dig. tro mig, de är inte min grej så det måste ju som ändå betyda nånting. du får mig desutom så jäkla lugn, du får mig inte vilja festa & vara i 110 km/h varenda helg och hinna med ALLT för att man hellre pratar med dig. och de är jag väldigt glad över. helt enkelt så känns de som bara så ijfosnocsojcpskcdpskcnvlsdöskd och snart kommer du hit, jag längtar efter dig sötan.
i really doooooo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback