so you wanna be a rock'n roll star


ligger i soffan och myser med täcket. råkade somna här igår.. haha. idag blir det hemfärd, för typ 3veckors tid. igår så hade vi bara idrott sen for jag hem och powernapa i 3 timmar och sen tog jag tag i mitt liv och städa som fan, ställen jag inte ens visste denna lägenhet hade! jag HANDSKURA toalett golvet åallt... ååå så dukti jag kände mig. så fredrik kom och plocka upp mig så åkte vi på Max, där fira jag min städning. de var ja fan värd! nästa gång jag kommer hit, är förhoppningsvis min söta med. can't wait, de är så sjukt. men den som väntar på nå gott, väntar aldrig för länge, right?;)
nu ska ja ta tag i mitt liv och packa! hörs seeeeen do

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback