all i do is win, win, win no matter what!

ligger just nu i sängen & tycker det är dags att sebbis ska komma hem, har varit hela kvällen hos vickan iaf och ätit macaroni&cheese och planerat våran pajala resa som sker på två veckor. jag gled runt och trode vi skulle bo i en liten mysig stuga men nä då var de ett fett jävla 3 våningshus på typ 120 kvm. imorn påtal om rostat bröd sååå börjar min resa mot att bli blond. detta kan bli MYCKET MYCKET spännande! sedan imorn ska jag och vickan gå på solbacken också på ica maxi, eller vi ska nog springa dit oså handla. shit, va ja vill va rik! vill beställa hem massa smink å en ear cuff sen vill ja också ha chloe parfymen som jag nog ska köpa nästa vecka! och kläder vill jag ha. åååå ge mig money money money. sem så vill jag också ha hårförlängning. aja, imorn blire då en resa mot blondie. spännande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback