i'm that girl

suttit och kollat lite på utlandsresor osv. nästa lov eller till sommarn då blir de utlandet & millånga vita stränder & bara mysa! just nu sitter jag i soffan, råkade powernapa från klockan halv 3 till klockan 8. och är fortfarande svin trött så blir sängen nu snart. igår har vi bara idrott sen glider jag nog hem till boden/lule en sväng! emmser kanske sku med! blir nog nyktert i helgen, skönt!
jag vill verkligen göra nånting har ja kommit fram till, nånting heelt oplanerat. liksom bara sticka iväg ett tag.

she doesen't see you like i do.
you know, like or love someone has nothing to do with
what you are expecting to get
it's what your expecting to give
- which is everything!

emmelie

fan så nice att åka utomlands, måste nog boka en jag snart ;)

2011-01-25 15:46:40
URL: http://emmelieskoog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback