dear summer, i want you back!

huh, dagen började med skola & hade idrott med våran nya idrottslärare, han var super chill faktiskt! efter de så drog jag och emmser till henne och ducha, gjorde oss irodning osv sen tog vi bussen till luuuuleå! där min bror kom och hämtade oss på bussstation. seeeen så körde min mamma oss till boden där ja hämta min nya LG 42" lsc, full Hd tv ♥ & mitt x-box. haha, ser ut som värsta gibb lyan! sen sååå körde lunka & fredde mig och emma tillbaka till skellefteå, där var stekte brugare. så jääävla gott. efter de sååå kom fredrik & hälsa på och sedan hämta upp oss så for vi bara ut & snurra & träffade lite folk, super trevligt faktiskt!

nu veteja fan vad jag ska roa mig med alltså, kanske blir ett litet x-box lir eller en film. hade en tanke där ett tag å se harry potter, den nyaste. meeeeen, de är lite läskigt ha ja fåt thöra så mmm ja avstår no! men installera om datan hade behövts i sinne innan jag bokstavligen dödar den.


jenny & jag, haha!

jenny jossan & jag, we believe we can fly! oki?!


satte upp bilder i vardagsrummet idag, super dålig bild ja tog med mobilkameran på de dock, men de ser faktiskt riktigt bra ut irl! bild på tvn kommer sen :'D:'D:'D:'D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback