dude, she just called you awkward

OH HELL NO, hold my turtle!

har just glidit ut ur duschen, fyfan så skönt de var! älskar att duscha på morron! idag taggar vi en hel dags frisör teknik i spegelsalen och imorn i salongen! sedan får jag även ledigt på fredag så imorgonkväll åker jag hem! skönt.
sen blire dock åka hit igen för mellan 11.30 - 14.00 ska vi ha öppet hus på lördag, så då ska vi vara i salongen och bara chilla på osv.
igår kom mallan & victoria hit, super mysigt hade vi de! sedan gled mallan hem så jag och vickan börja komma in på våra funderingar & LKAB osv, haha. sen har vi kommit fram till att vi längtar så jävulst mycke till sommarn, för iår låter de som att de blir att tagga till kiruna festivalen! härligt!

jaha, sen kom vi också fram till att vi har sportlov v.10, och alla i norbotten har v.9. så fuck life, dock så är jag på praktik då men vafaaaaan ska vi göra då vi har sportlov?:O
seeeen så väntar på en random handesome som ska pallra sin gulliga lilla rumpa tillbaka till sverige från usa snart, så han kan komma hit! kommer bli pure awesomness! :'D


truth is: i'm scared.
i'm terrified to get too close to you
because i don't want to get my heart broken.
i'm afraid that if we take this further
i'm just going to get hurt, and honest. i don't know if i could take that.
but to me, you seem so fucking close to perfection
it almost can get.
so i guess that, every second i'm going to spend with you
it's all worth it.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback