fight for this one?

sitter just nu och har kunnat slappna av, nu bire kaffe med vaniljglass i och en film med mallan! mys!
vi har varit ute & powerwalkat en timma idag, nästa gång blir de springa rent av! när vi kom tillbaka till mig så tog vi intiativ å slängde lite burkar och sånt från lite festligheter och bärde ner en svin tung dörr i förrådet. sen så rev jag ut ALLA 3 garderober... och krigade som satan & rensa. nu ska ett ton kläder bort, fifan. & diska har vi gjort, & nu äre bara dammsuga & skura kvar. har inte hunnit såhär mycke på, jag vet inte när?

sen satt jag och kolla på skor... ååå vad jag vill bli rik, ha pengar. helst nyss! vill ha skor..kill me. tack. men ne då är såklart ALLA typ slutsålda -.-'





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback