friday im in love?

sitter hos mamsen, jag och vickan tog 11.25 bussen från skellefteå till lule där jag mötte upp camela och gick och luncha med henne, super mysigt! sen så träffa ja gull lisa & mona på stan också, hihi dom är så söta. & jozzan och elin, dom är också gullpluttisar:'D ikväll blir det en nykter hemma kväll i soffan med godis! oo så gott. ska bli skönt. imorn så blir de mot boden, och hälsa på min älskade mormor och morfar och sova hos papsen. kanske de blir å ta sig en kall där på kvällen? fårse. hursom helst så kommer min pappa hem på söndag morgon, åååå har inte träffat honom på två veckor. eller knappt pratat med honom. så, de ska bli rätt kul! sen ska ja no också försöka fjäska till mig skjuts till skeå med han. hehe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback