home sweet home

sitter just nu hos camilla, kom hem för nå tag sedan. idag på skolan så hade vi först frisörteknik sen så städa vi då till öppet hus som är på lördag, haha de sög. sen kom fetn å hämta mig och sen hämta vi upp amanda så skjutsa han oss till bussen där vi också mötte emma som skulle hem till porjus, så ja. då åkte vi alla samma buss. sen så åkte jag med amanda och andreas från lulecity till camela i gstad och nu har vi just käkat. fyfan, klockan är typ 18.40 och jag håller på att somna... ja fattar inte vad felet är. har nog dock många timmars sömn att ta igen!
imorn blire stan klockan 10, sen klockan 11 ska jag följa med camela och tattuera sig. kan bli spännande!

bara några få av alla hundratals dockhuven!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback