keep calm and carry on

har just anlänt till skellefteå! shit, GALEN kväll igår, som SPÅRA TOTALT. haha va hände igentligen me att polisen kom å mitt i allt va vi på storheden? ja fyfan, va hände me att vi fick punka å körde på fälgen till råne? va hände med att ja kom hem 07 imorse. haha aja, another story to tell! kul vare då! imorse kriga jag mig upp typ 12.00 om inte före, för då skulle de bäras av mot skellefteå igen, för skolan börjar igen på tisdag till&med, å amanda åkte me oss till skeå. nuu har ja å mamsen just äti pizza, nu städar hon min lägenhet. oo så gla ja blir! detta var desutom första gången på hela lovet tror ja där ja kliver upp så ja hinner se dagsljus. nu är ja sinnessjukt trött, fyfan.. men ikväll blire tydligen en lite lätt två dagars, men lungt blire hos linda å simme her i skellefteå, saknat mina brudar väldigt mycke!

nu ska ja sitta & välja hur mycke bilder som helst som ska upp på min vägg, kan bli spännande! sen blire hoppa i duschen å göra sig iordning, om inte en liten powernap först!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback