love burns brighter than the sun.

okej... min dag då: först så drack ja mitt kaffe i sinne sen så gled ja till simone & sku se om dom levde, å där var emma, fredrik & hans vänn. så blev ja där ett tag, seeen så skulle ja igentligen fara ut & springa direkt efter de men då vart ja så jävla hungri för ja glömde bort å äta innnan ja gick, å blir som sagt lite grining så ja. då skjutsade fredrik tillbaka mig hem så ja fick äta, efter de så for jag ut & sprang & sedan blev de en lång behövande dush på de, super skönt!

nu sitter ja här i soffan och är just påväg att ska gå & diska. mallan kommer hit senare så då blire nån film ändå & käka lite gurka och dipp, så jääävla gott:'D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback