Love is giving someone the power to destroy you,

but trusting them not to.

sitter och har just käkat kebab pizza, välförtjänt efter gårkvällen! som började de i nå jäääävulst me stress. men slutade bra sen trotsallt! haha ja.. ja kan ju skriva de vi gjorderå. Först kom natty till mig, å direkt när hon kom var vi tvungen å vända för då stod jocke, viktor & henke ute och väntade på oss. sen så körde dom oss till gstad så ja kunde hämta min alkohol osv. seeen körde vi tillbaka till mig på hertsön, för näe. då hade ja ju glömt min börs där. sen efter de släppte dom av oss på skurholmen hos jens ett tag där ja fixade nattys hår å limmade på hennes läsnaglar! eeeefterde så hämta dom upp oss igen & då gled vi till örnäset till adam där vi tillbringade en stor del av kvällen, men näääe för efter de då gled vi till mirijam i svartöstan, men direkt när vi kom dit så hann vi typ bara vända så åkte vi till jacki på skurholmen. men de var en super trevlig kväll faktiskt!

haha satan va vi åkte runt ändå.. men de var kul ändo. sen när vi var hos jacki så kom fille & dom från töre och hämta mig & jennifer å sen blev de bara nån snurr å sen hem. awesome duuuudes. sen när ja stupa hem så blev ja ju vaken till 8 imorse också.. men satt å prata me en gullisrumpa så de var ju som ändå värt!
nu ska ja slå på en film & bara slöa, sen måste ja plugga matte...wiho.... & sen blire no åka och sola också :'D

imorn äre ju tydligen p-artey igen, ååå hur ska detta orkas med?! sen även på lördag, för då glider jag till skellefte och alla brudar kommer, så då ska de partas lite. aja.. JA FUNDERAR DESUTOM PÅ ATT KÖPA EN NY TV. yeey, som ja också kan ha som skärm i lägenheten. hade vari super awesome, aja..

här haru ett mils långt inlägg sebbis, ja hoppas de här räcker nu för hela dagen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback