moving past the feeling again

sitter på skolan och chillar, vi hade typ vilostund på förmiddagen?
igår så krigade jag och vicktoria med mitt hår i sinne! vi blekte 5 gånger och frägade två. de kommer steg för steg bilder sen. haha de är rätt spännande! nu är mitt hår en rätt så jämfärg iaf, och faktiskt inte de minstga fläckit eller gult. så de är bra! så detta ska vell fortsättas till veckan, måste bara låta håret fettas nu.

jag känner mig typ alltmänt nere, vet ej vad de är. huvva vad de är jobbigt, har ångest och har mycke saker jag måste göra. sen är typ såhär 75% av klassen nere känns det som så vetefan vad alla är inne i för jäkla period.
i helgen ska ja då åka hem iaf, blir nog en nykter helg & bara typ sitta vid datorn. känns som de är väl behövande!

i always goin to have this fear that one day you are going to discover that i'm not as great as you thought i was,
or that i'm nothing you expected

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback