shoot for the moon

and even if you miss, you land among the stars!


sitter här nyvaken... fan ja som tänkte att natty sku ringa å väcka mig men näe då har inte slöfisen vaknat själv än! så jag fick då allt kriga upp, får se om de blir nå partey idag. är så jääääävla trött de är inte ens kul..men maybe. jag sitter & drömmer mig om utlandsresor, och vill utomlands helst nyss.. så jävla skönt! vill bort till sol & värme ett tag. till nått ställe med typ flera mils långa, vita stränder! gaah, min pappa ska till thailand i två veckor & lämnar mig ( som vanligt ) men han sa att vi sku åka till sommarn. men ne, jag venne. ja vill no inte bara åka med han... we'll see. annars tar ja pengarna ja sku ha fått för min resa å glider själv, hihihi.









drömm destinationer... men someday!!!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback