Now that she’s back in the atmosphere

so there's this boy and he kinda has my heart, but he don't even know it yet.

okey, nu tänkte jag bara berättat att min dag har varit PERFEKT de började med att ja vakna 5 på morron -.-
tog upp datan & prata med en gullrumpa, sen så vara bara göra sig iordning å sen glida till skolan.
först fick vi veta vårat schema som var awesome! sen efter de fick vi gå in i salongen och bli ompysslade heeela dagen. färgat håret i en lite röda nyans & klippa av ca en decimeter. vart super nöjd! mitt hår har aldrig mått så bra som under denna period.

Måndag: Bild ( förmiddag )
Engelska ( eftermiddag )
Tisdag: Engelska ( förmiddag )
mentorstid ( eftermiddag )
Onsdag:frisörteknik i spegelsalen ( för & eftermiddag )
Torsdag:frisörteknik i salongen ( för & eftermiddag )
Fredag: idrott sen sluuuuut.
super awesome schema!

seeeen så tänkte jag bara skriva hur sinnesjukt awesome mitt liv är! att går bara perfekt, skolan har börjat & man får in nya rutiner, jag får en ny TV på fredag, jag har nog hittat en rätt perfekt kille som gör min dag, i stort sätt varenda dag, jag har absolut världens underbaste vänner & 2011 kommer bli ett riktigt bra år!
we will rock it!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback