what just happen?

jag tro ja ser ut som en fisk, nuuuu
nu har du fått se fisk minen mr perfect duuuude



sitter vaken fortfarande å tänkte eftersom ja har så lite å göra så uppdaterar ja å skriver lite mer i dehär inlägget... klockan är nu 06.13...& jag är inte ens trött. vet inte riktigt vad som gör de men. kan berätta lite om min kväll iaaaaf, natty kom hit efter de att ja kommit från boden & hon från lerbäcken, så kom ante & hämta upp oss så gled vi på donken & käka, så jääävla gott! efter de så skjutsa ante oss till jens på skurholmen, där vi var med han & kalle & såg nå film osv ( btw, en HELT spårad film! ) haha. seeeen så kom ekan, emil & sebbe och hämtade upp oss där så gled vi allihopa hem. sen hamna jag här, & har krigat med min bärbara dator som ja vet inte vad, så ja smällde ihop den hårt å slängde den på min kläd hög, DE VAR DEN VÄRD! den är helt jävla fucked up! såååå nu sitter ja vid min goa stationära på en stol.. som rullar sviiin lätt så ja rullar typ bort från datan hela tiden.. life's a bitch!

imooooorgon, då har ja hört att de ryktas om ppppartey. så de är vell bara tagga, ska föröska inte sova bort hela dagen imorn ( vilket ja ej kommer lyckas me ) men föröska kan man alltid! jaha, jaja men då taggar man vell på att göra lule osäkert imorn! ska krypa ner i sängen nu, & göra ett föröska på att sova.
gnight!
Anonym

eeyy... ! :(

2011-01-05 08:50:50
jossel

vad?=))

2011-01-05 15:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback